Jump to content

Lite futt i Webasto Evo M, hva kan være feil?


-morten-

Recommended Posts

Hei har kjøpt en båt med Webasto Evo M. Eier sier at den virker, men da jeg prøvde den under prøvetur, virka det som om det ikke var noe futt eller særlig varme. er bare en knapp og to vribrytere så det kan ikke være så vanskelig å skru den på!?  det blåser når den står på vifte, men kom ikke noe varme på dysene ved frontruta. summa i varmeren og det kom ut luft ved eksosutløpet, men den var ikke varm. 

Noen som har vært bortti det samme? hva kan være feil?   Er det en startprosedyre som må gjøres?  jeg prioriterte å teste alt annet ombord og motor/båt

1041710_XXL.jpg

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

11 minutes ago, index said:

Hvorfor ikke bare spørre selger? Han er vel den som kjenner båten og varmeren best?

Han sier den virker. Jeg var på prøvetur alene, les innlegget. Selger har knapt brukt båten og har lite teknisk innsikt

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

20 minutes ago, Sequoia said:

Jeg opplevde at slangen for varmluft ut av varmeren hadde delvis falt av i våres. Da summet varmeren som normalt, og det kom eksos ut på utsiden, men det var knapt noe varmluft som kom ut av dysene inne i båten. 

Ja jeg får se over at ingen av slangene har falt av. Har tenkt tanken. får sjekke når jeg får båten

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

-morten- skrev for 3 timer siden:

Han sier den virker. Jeg var på prøvetur alene, les innlegget. Selger har knapt brukt båten og har lite teknisk innsikt

 

Jeg har lest innlegget, ikke vanskelig det. Men du finner sikkert ut av det selv.

 

Prøv å starte varmeren igjen, noen ganger må det flere startforsøk til før varmeren starter. Det normale er vel å starte på full guffe og så regulere ned når den har blitt varm. Sjekk også at det er drivstoff på tanken, og at det er jevnt fall på slangene for tur og retur for å unngå luftlommer. 

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...