Jump to content

Prat på båtopplaget

Eika

Recommended Posts

Eika skrev for 20 timer siden:

Men at jeg har ett problem, det er det ikke tvil om, har mange problemer jeg, jobber med å løse de, men det er ikke få lett når man blir avbrutt hele tiden 

Beklager uttalelsen over, med at det er du som  har ett problem. . Tydeligvis er det enkelt der du er som ikke tar et hint

Eika skrev 41 minutter siden:

Dere har skjønt litt av greia, hvor frekk er man på en skala fra 1 til 10, hvis man sier rett ut: jeg jobber 70-80timers uker på båten for og bli ferdig, nå har du allerede satt meg 15-20 timer tilbake den uka her siden du maser, gjør så jeg ikke får konsentrert meg og nå må støpen slipes vekk og støpes på nytt siden du forstyrra meg, det koster både tid og penger. Så vær så snill og hold deg unna meg og båten min. Det sosiale kommer når båten nærmer seg ferdig og jeg kan roe ned igjen, men akuratt nå har jeg en deadline jeg må forholde meg til

Det er en håndfull måter å si fra på i mellom denne du skisserte her, og å ikke si noe:lol:

Jeg hadde fint klart å si fra på en måte som ikke hadde vært for drøy. 

Tom Rør skrev for 1 time siden:

Det er en håndfull måter å si fra på i mellom denne du skisserte her, og å ikke si noe:lol:

Jeg hadde fint klart å si fra på en måte som ikke hadde vært for drøy. 

Jeg har prøvd og si ifra på flere måter, blandt annet "faen i helvette, nå gikk alt til helvette her siden jeg faen ikke får konsentrert meg, jeg holder på å bygge en båt som skal gå i 200km så må være 110% konsentrert til enhver tid når jeg støper på strukturelle ting og da hjelper det ikke at du maser hele jævla tiden" da var svaret at jeg ikke ville merke at han var der. også har jeg sagt "det er ufattelig deiligt og bare sitte her i stillheten, nyte roen, så gruble på div problemer jeg må løse" 

Da er det vel ikke annet å gjøre enn å ta vedkommende vennlig men bestemt i armen og ta ham med utenfor. Og bestemt ham vente der til det passer å komme inn igjen.

Eller så kan du prøve med at det du holder på med gasser så mye at det er livsfarlig å være der uten maske. 

Eika skrev 46 minutter siden:

Jeg har prøvd og si ifra på flere måter, blandt annet "faen i helvette, nå gikk alt til helvette her siden jeg faen ikke får konsentrert meg, jeg holder på å bygge en båt som skal gå i 200km så må være 110% konsentrert til enhver tid når jeg støper på strukturelle ting og da hjelper det ikke at du maser hele jævla tiden" da var svaret at jeg ikke ville merke at han var der. også har jeg sagt "det er ufattelig deiligt og bare sitte her i stillheten, nyte roen, så gruble på div problemer jeg må løse" 

Da har denne personen noen mentale utfordringer høres det ut som. Lykke til videre :smiley:

Grufolf skrev for 3 timer siden:

??? man må være forsiktig med hva man publiserer på båtplassen. Vet aldri hvem som er brukere her inne. Får håpe utfallet ikke ble så alt for galt til slutt✌️

Det gikk bra det, litt forskjell på hobby og jobb. Etter 5min så blei det til at jeg skal hjelpe han, forklare og vise litt

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...