Jump to content

Båt og opplagsplasser på Sjølyst/Bestumkilen står på spill


Cinatit

Recommended Posts

Gøy at knbf tenker at et annet byråd vil komme til noen annen konklusjon. Det er for mye penger involvert til at et blått byråd vil la en bitteliten gjeng med båteiere diktere utviklingen av en av Oslos mest attraktive sjøtomter. Knbf er ikke grundere eller verdiskapere. De er museumsvoktere. Og slike er jo hverken høyre eller frp særlig begeistret for.

Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke lenger stemmerett i Oslo. Men at et blått byråd med H og FrP  skulle si nei til utbyggere ser jeg som svært lite sannsynlig. 

 

Per nå er det vel en åpning der Rødt har sagt at de kan støtte byrådet om det bevares noe av slippområdet og båtplassene? 

 

Uansett er min politiske analyse at dette allerede ser mørkt ut, men at det kanskje kan reddes båtplasser på vann og et lite område for vedlikehold sommerstid. 

 

Forøvrig absurd at man ikke kan bygge i marka, men å fylle igjen fjorden skal være greit (Bærum kommune, Oslo kommune). Jeg tenker vannet er like verdifullt som marka, og at ingen av de bør bygges ut. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...