jata Startet 9.September.2023 Del på Facebook Startet 9.September.2023 Har akkurat kjøpt ny gammelbåt en nord west 740 med yanmar 4lh 135 hk. Ingen varsellamper virker har heller ikke lydalarm. Noen som har tips? Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 10.September.2023 Del på Facebook Svart 10.September.2023 Det kan virke som du mangler 12V inn på panelet. Det kan være en sikring i selve panelet. Virker turteller? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 10.September.2023 Del på Facebook Svart 10.September.2023 jata skrev On 9.9.2023 at 15.38: Noen som har tips? Ja, legg inn et bilde av instrumentpanelet ditt. Årsmodell? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
El barco de Sol Svart 10.September.2023 Del på Facebook Svart 10.September.2023 På vår 4lh dte var det "knapper" på dashbordet hvor men slo på og av dette. Sitér dette innlegget Link to post
jata Svart 10.September.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2023 Hei igjen. Turteller oljetrykk og tempmåler virker. Er brytere for lys og lyd å di står på. Skal få tatt bilde i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
jata Svart 11.September.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.September.2023 Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 11.September.2023 Del på Facebook Svart 11.September.2023 Har du sjekket 3amp sikring Sitér dette innlegget Link to post
jata Svart 11.September.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.September.2023 Ja sikring er ok. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 11.September.2023 Del på Facebook Svart 11.September.2023 Med spenning også ? 12volt i bunn. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 11.September.2023 Del på Facebook Svart 11.September.2023 Den sikringen er nok et godt utgangspunkt for videre feilsøking. Jeg vet ikke om dette er riktig skjema, men det viser trolig funksjonen til den 3A sikringen. Sitér dette innlegget Link to post
jata Svart 11.September.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.September.2023 Hvis jeg tar ut sikring så virker ingen ting så den er ok. Så det hadde blitt brukt noen strømtyver så sikkert der feilen er. Får ikke sett noe mere på det før om en ukes tid. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 11.September.2023 Del på Facebook Svart 11.September.2023 OK da kan vi anta at det sannsynligvis er +12V inn på lampene. Da ville jeg mistenkt en av pluggene. Altså at sensorsignalene ikke kommer fram. Du skal vel ha 12V inn på sensorene når de ikke er lukket. Eller på frakoblet ledning. Sitér dette innlegget Link to post
Dromedar Svart 12.Mai Del på Facebook Svart 12.Mai Hei. Fant du ut hvorfor lamper ikke lyser? Har samme problem selv . Sitér dette innlegget Link to post
jata Svart 20.Juni Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni Var brukt en del strømtyver som jeg fikk fjernet å da ble alt ok. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.