Racccon Startet 13.September.2023 Link til dette innlegget Startet 13.September.2023 Hei godtfolk, har nylig anskaffet meg en askeladden hvor teaken er noe grumsete. Virker litt oljete på toppen. Jeg er litt usikker på om jeg skal skrubbe det ned, eller pusse det ned. Gode forslag til fremgangsmåte her? Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 13.September.2023 Link til dette innlegget Svart 13.September.2023 Feks teakrens fra Biltema er helt grei, eller den som Maritim selger. Ved veldig skitten teak, kan man bruke snappy nu, har erfaring med denne, men tar minst mye som sliping. Sliping med 60 så 100 før olje eller ingen behandling. Sitér dette innlegget Link to post
Racccon Svart 13.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2023 Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 13.September.2023 Link til dette innlegget Svart 13.September.2023 Er du sikker på at da er ekte teak? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 13.September.2023 Link til dette innlegget Svart 13.September.2023 Hvis teak: mvh Windy37GM Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Chilli Solbris Svart 13.September.2023 Link til dette innlegget Svart 13.September.2023 Jeg har løsningen for dette uten at du ødelegger teaken din. Men pga restriksjoner kan jeg ikke reklamere for det. Men det er bedre enn Biltema og billigere enn det de har på Maritim. Og like bra. Send meg en PM så får du oppskriften der. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Martin_ Svart 13.September.2023 Link til dette innlegget Svart 13.September.2023 Chilli Solbris skrev for 5 timer siden: Jeg har løsningen for dette uten at du ødelegger teaken din. Men pga restriksjoner kan jeg ikke reklamere for det. Men det er bedre enn Biltema og billigere enn det de har på Maritim. Og like bra. Send meg en PM så får du oppskriften der. Høres ut som en god plan! Man bør unngå å slipe, da det ofte er lite å slipe på. Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 13.September.2023 Link til dette innlegget Svart 13.September.2023 Her nevnes Biltema produkter. Ta en titt på denne tråden: Lavbudsjett teak-fornyelse med bare Biltema produkter! Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Chilli Solbris Svart 13.September.2023 Link til dette innlegget Svart 13.September.2023 Martin_ skrev 43 minutter siden: Høres ut som en god plan! Man bør unngå å slipe, da det ofte er lite å slipe på. Bare å ta kontakt! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.