Janee Startet 13.September.2023 Del på Facebook Startet 13.September.2023 Heisan, Hvilken olje bruker dere på dette giret (ZF IRM 220)? Jeg har tidligere brukt Statoil Dieselway 30 som i sin tid stod på listen ZF over godkjente oljer, men denne får jeg ikke tak i lenger. Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 13.September.2023 Del på Facebook Svart 13.September.2023 Janee skrev 1 time siden: Heisan, Hvilken olje bruker dere på dette giret (ZF IRM 220)? Jeg har tidligere brukt Statoil Dieselway 30 som i sin tid stod på listen ZF over godkjente oljer, men denne får jeg ikke tak i lenger. Noen forslag? 220A? Jeg brukte Mobil 0-30 på mine. https://www.boatpower.no/produkt/mobil-delvac-1330-sae-30-4ltr/ Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 14.September.2023 Del på Facebook Svart 14.September.2023 Singelgrade sae30, kan kjøpes de fleste steder som selger oljer. Sitér dette innlegget Link to post
Janee Svart 17.September.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.September.2023 Hei og takk for innspill, Singelgrade SAE 30 er grei, men bruker du hva som helst, eller forholder du deg til ZFs liste over typer olje? Delvac 1330 som Bliss linket til over ser ut til å være et bra alternativ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.