Quicksilver boat Startet 14.September.2023 Link til dette innlegget Startet 14.September.2023 Fint om noen kan anbefale fendere til å montere på flytebrygge. Takk 😊 Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 14.September.2023 Link til dette innlegget Svart 14.September.2023 Har kjøpt sånne remser som stripses fast. men bruker vanlige fendere ved ligge Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Kaskazi Svart 14.September.2023 Link til dette innlegget Svart 14.September.2023 Jeg har litt forskjellige fendtertyper til mine flytebrygger. Er mest fornøyd med Parmafender. Den har jeg hatt i 20 år og like fin. Den er grå. En nabo kjøpe sort Parmafender og det var ikke vellykket, den svertet av. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 14.September.2023 Link til dette innlegget Svart 14.September.2023 Jeg har gode erfaringer med fendrene fra Parmaplast. Har ikke observert sverting og de er mye mer solide enn andre typer jeg har vært borti. Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 15.September.2023 Link til dette innlegget Svart 15.September.2023 Jeg satte på plass bryggefendere fra Biltema for 4 sesonger siden, forberedt på å måtte bytte etter relativt kort tid. De er like fine enda, og ser ut til å holde vel så godt som "plastpute-remsene" som ble levert originalt med bryggeanlegget. https://www.biltema.no/batutstyr/fortoyning/fendere/fenderlist-1-m-2000031381 Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
-morten- Svart 15.September.2023 Link til dette innlegget Svart 15.September.2023 8 minutes ago, Smiley said: Jeg satte på plass bryggefendere fra Biltema for 4 sesonger siden, forberedt på å måtte bytte etter relativt kort tid. De er like fine enda, og ser ut til å holde vel så godt som "plastpute-remsene" som ble levert originalt med bryggeanlegget. https://www.biltema.no/batutstyr/fortoyning/fendere/fenderlist-1-m-2000031381 Kjøpte Biltema remser når sønnen kjøpte jolle. Like fin etter 7 år den! Eneste minus er at det er bare enmetringer! ellers myk og solid, og billig Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Havarita Svart 15.September.2023 Link til dette innlegget Svart 15.September.2023 Jeg ligger i bås, og har bruker følgende fra Biltema: 3x av den store på utriggeren med gangbane (treverk). Festet med franske treskruer og store skiver. På den andre utriggeren og skråstagene innerst i båsen har jeg 5x av den lille som er referert over, festet med store strips. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 15.September.2023 Link til dette innlegget Svart 15.September.2023 Jeg har tredje sesong med Biltema sine, og de er like fine. De tar stort sett imot båten når jeg går inn. 4,5 tonn. Lager litt "skrikelyd " når jeg kommer inn og båten går langsmed dem. Når båt er fortøyd har jeg vanlige fendere også. Mine er stripset fast. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.