cptKydd Startet 18.September.2023 Del på Facebook Startet 18.September.2023 Ahoy. Nå som båten snart skal opp så tenkte jeg og lese meg opp og finne ut av hvordan jeg skal utbedre en gammel skade i skroget. Eller er mer of fikse opp en gammel fiks :-P jeg har bare et bilde akkurat nå men om det er til hjelp så kan jeg ta flere. Så kommer jo spørsmålet. hvordan ville dere ordnet så dette kan bli pent igjen. Andre spørsmål blir jo hvordan man finner rett farge og hva skal eventuelt brukes. Eneste jeg veit er at det blir nok pussing, litt lakking og mer pussing pluss rubbing og polering. Har også noen andre områder jeg vil utbedre i høst/vinter jeg vil se nærmere på. Skal ta noen fler bilder av det i løped av uka Båten er en Polo 86e 28 for seilebåt takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 18.September.2023 Del på Facebook Svart 18.September.2023 Det er litt vanskelig å se hvordan det der er i dybden. Er skroget lakkert, og lakken slitt bort ved fendrene? Hvis du ikke er veldig nøye, så kan ihvertfall lakkering av feltene med sprayboks være en løsning. Sitér dette innlegget Link to post
cptKydd Svart 18.September.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2023 skroget er gelcoat, men fått en skade en gang i tiden så blitt fikset, flekkene du ser er "fixen" Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.