Dorger Startet 19.September.2023 Del på Facebook Startet 19.September.2023 Jeg har en gammel 12" Porta-bote, en sammenleggbar båt som er helt glimrende. Men etter over 30 år har skummattene (som skal fungere som oppdrift om man tar inn vann) begynt å smuldre opp. Mattene er på toftene og på innsiden og må derfor tåle litt slitasje. Helst ikke være veldig tunge heller siden jeg løfter den opp og ned fra biltaket. Jeg ser derfor etter noenlunde lette og slitesterke matter av et skummateriale som ikke tar inn vann. De originale er ca 12mm, men mulig de har vært litt tjukkere. Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 19.September.2023 Del på Facebook Svart 19.September.2023 Liggeunderlag? Slitesterke, rimelege, og lett å få tak i. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 19.September.2023 Del på Facebook Svart 19.September.2023 Maritim sin skrogisolasjon skal være diffusjonstett om jeg ikke husker feil. 10mm tykkelse, med lim på ene siden. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Dorger Svart 19.September.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2023 Ask skrev for 2 timer siden: Liggeunderlag? Slitesterke, rimelege, og lett å få tak i. Det er ikke dumt. Skal sjekke Taskeladden skrev 1 time siden: Maritim sin skrogisolasjon skal være diffusjonstett om jeg ikke husker feil. 10mm tykkelse, med lim på ene siden. Takk. Skal sjekke det også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.