Jump to content

Rubbing/poleringsmiddel for lav temperatur


Jonas78

Recommended Posts

Jeg har tidligere sett reklame på FB eller Instagram fra et norsk selskap som hadde poleringsprodukter som fungerte ved lave temperaturer. Jeg trodde jeg hadde lagret link- men klarer ikke finne det igjen. 

 

Er det noen som tilfeldigvis har peiling på hva de heter?

Det var produkter med et litt vanskelig navn, og ikke de vanlige kjente (bruker til vanling Meguires, og var heller ikke Rupes, 3M eller noen av de andre.) 

 

Driver å lurer meg grønn... og har lyst å ta båten nå i høst når den skal opp.

Bruk vest!

Link to post
Share on other sites

-morten- skrev for 2 timer siden:

Opplever det blir tungt å jobbe med mår det blir sånn 5-6 grader.  Jeg rubba litt sort gelcoat forrige helg men da var det jo ikke så kaldt da. Bruker Ocilerende maskin

 

Var derfor jeg var på jakt etter akkurat dette merket- de påstår at det skal gå fint å rubbe/polere i lav temp- har lyst å teste det

Bruk vest!

Link to post
Share on other sites

Har ikke erfaring med det produktet, men står ofte i snøføyka og rubber/polerer båten på våren. Sånn blir det noen ganger når båten skal ut innen påske.

 Har ikke merket noen problemer med det, bruker roterende Flex polermaskin med stor ullskive.

Voksingen blir nok ikke like god i kaldt vær, men vasker båten og drar på et strøk på sommeren også. Synes båten holder seg rimelig bra...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...