Trophy Startet 23.September.2023 Link til dette innlegget Startet 23.September.2023 Oppdaget plutselig at alle 4 batterier 230 ah viser 17volt når eg sjekker med multimeter. Er det lader som ikke fungerer som den skal ? Eller noe annet ? Lader koblet fra. Tips ønskes Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
J-Å Svart 23.September.2023 Link til dette innlegget Svart 23.September.2023 Jeg foreslår å prøve et annet multimeter. Eller bytte batteri i det du har. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 23.September.2023 Link til dette innlegget Svart 23.September.2023 Sjekk multimeteret på et 9V batteri eller i en annen båt. Dårlig batteri i multimeteret kan lett gi slike feilmålinger. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Trophy Svart 23.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2023 Hadde en mistanke om dårlig batteri, men hadde ingen mulighet til å sjekke i båten. Derfor prøvde eg baatplassen.no og der fikk eg flere svar på null komma niks 👍👍, det viste seg etter kjøp av nytt batteri at 12, 3 volt var riktig, så nå står den på lading. Trophy skrev for 2 timer siden: Oppdaget plutselig at alle 4 batterier 230 ah viser 17volt når eg sjekker med multimeter. Er det lader som ikke fungerer som den skal ? Eller noe annet ? Lader koblet fra. Tips ønskes Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.