kosl Startet 24.September.2023 Del på Facebook Startet 24.September.2023 På bildet er den en bolt som kan løsnes (fremste ring på bildet), antar den får en slags "tipp" funksjon og letter utsetting og opptak? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 24.September.2023 Del på Facebook Svart 24.September.2023 Ja Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 24.September.2023 Del på Facebook Svart 24.September.2023 Jeg kan ikke forstå at du kan få noe tippfunksjon på denne så lenge du ikke trekker ut hele dragstangen fra resten av hengeren. Med reservasjon for at jeg ikke ser hele hengeren tror jeg dette er for at hengeren enklere skal kunne lagres/transporteres. Edit: Hvis den nærmeste ringen viser et opp og ned vendt U-jern har du en tippfunksjon. Tolket det først som at dragstangen gikk inne i et annet firkantrør, men er litt usikker. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 24.September.2023 Del på Facebook Svart 24.September.2023 Kallethekid skrev 1 time siden: Jeg kan ikke forstå at du kan få noe tippfunksjon på denne så lenge du ikke trekker ut hele dragstangen fra resten av hengeren. Du får se på denne hengeren da, den er laget på samme måte. https://webshop.nts.no/bat/bathenger/tiki-be600-l-standardserie-baathenger-uten-brems/g672.562i43947#qm0 Tredal har også en 17-750 som er hengslet. Dette har vært en vanlig måte å lage tipphenger til å frakte båt på i 40 år i Norge.... Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 25.September.2023 Del på Facebook Svart 25.September.2023 Det riktig, men som jeg skrev, tolket jeg først bildet som at et firkantrør gikk inne i et annet firkantrør. Hvis det er en U-profil, som det ser ut som vil den ha en tippfunksjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.