Jump to content

Steder å fylle bensin? apper nettsteder som er oppdaterte?


-morten-

Recommended Posts

Hei jeg har prøvd å søke på nettsteder for havner og steder/havner der man kan få fylt bensin. Jeg ferdes mest i området Trøndelagskysten og Mørekysten.

Ser det finnes veldig mange flotte nettsteder som viser noen av stedene som finnes. Ikke en eneste en har med alle i mitt nærområde.  De som er spesifikke for fyllesteder er langt fra oppdaterte på pris, og noen jeg vet har både diesel og bensin står oppført kun med diesel.  Jeg synes Velihavn er fin når det gjelder gjestehavner samt Norsk havneguide.

Lurer på om noen her har tips til nettsted med bensinfylling? skjønner at det er bedre forutsettninger om man bor rundt Oslofjorden eller på sørlandet...  Jeg er spessielt interessert i Trøndelag, Møre og Nordland.   har sett på Pumpepriser.no, men mangler steder og priser ikke oppdaterte! priser er ikke så viktig da.. ligger stort sett på 25kr literen for 98 her.

Noen som har tips til nettsteder eller apper?  bruker Drivstoffappen til bil, men den er mangelfull på marina anlegg

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Prøvd ReFuel (by AmCar)? Den skal være rimelig oppdatert på stasjoner og marinaer hvor man kan fylle 98 oktan. Her skjermbilde av området hvor jeg holder til:

IMG_7780.png.49e8269b2e86a665f8dc8c7b9446ff94.png

 

Her en oversikt, zoomer du inn kommer mer nøyaktig plassering av stasjonene:

IMG_7781.png.7c42a4e33bac94dc076e176500b2941a.png


Klikker du så på den konkrete stasjonen får du mer info:

IMG_7785.png.6bb72bc192d65beb1e2f287713647e54.png

 

Link to post
Share on other sites

-morten- skrev for 5 timer siden:

Refuel manglet de tre stedene jeg fyller mest hos

Hvis jeg har forstått det riktig er litt av poenget med appen å også kunne tipse om nye/andre stasjoner med 98 oktan, så dobbeltsjekker Amcar dette og oppdaterer lista over «godkjente» stasjoner. Har gjort dette selv i forbindelse med en lokal marina som har fått 98 oktan. Det er en funksjon kalt «tilbakemelding» i bunnen av appen der man kan tipse dem😊

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...