Jump to content

Bavaria 230V panel, bytte kabel


__jallis__

Recommended Posts

Har en Bavaria med 301/302 elektrisk kontrollpanel. Har behov for å skifte kabel på en av terminalene på 302 panelet.

 

Er det noe triks for å løsne kabel fra selve terminalpluggen? (for å sette inn ny kabel) Er det noe fjærbelastet som må trykkes inn, eller er tanken at man må kjøpe nye kontakter?

 

Det er snakk om en slik plugg: https://www.svb24.com/en/bavaria-connecting-terminal.html

Link to post
Share on other sites

Disse er beregnet på å bli åpnet og tatt av. Hvis du trenger nye så kan du få av meg mot å dekke porto. Kjøpte et antall på konkursutsalget etter Lunde båt for mange år siden som har blitt liggende. Hadde da en Bavaria 42 Sport hvor jeg oppdaterte noe av det elektriske. Send gjerne IM med kontaktinfo.

Link to post
Share on other sites

HansH skrev 1 time siden:

Disse er beregnet på å bli åpnet og tatt av. Hvis du trenger nye så kan du få av meg mot å dekke porto. Kjøpte et antall på konkursutsalget etter Lunde båt for mange år siden som har blitt liggende. Hadde da en Bavaria 42 Sport hvor jeg oppdaterte noe av det elektriske. Send gjerne IM med kontaktinfo.

Tusen takk for supert tilbud! (Vi har allerede opprettet kontakt på IM)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...