Jump to content

Garmin 2010C


peevense

Recommended Posts

Om du skal bestille den som pakke og ta den lovlig inn i Norge husk at moms på innkjøpspris og frakt tilkommer.

 

Jeg har en eller annen oppfatning av at 2010 er en gammel modell med kanskje ikke best skjerm i forhold til lysstyre - mulig jeg tar feil. Plotteren leveres uten GPS - så det tilkommer. Mer info her

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Heisann jeg kjøpte en garmin 2006c fra usa i fjor og er kjempefornøyd du får den både med og uten gps men prisforskjellen er liten så jeg kjøpte med selv om jeg hadde gps fra før. 2006c er lillebroren til 2010c (mindre skjerm ) ellers er de 100 prosent like. Et kjempe hjelpemiddel spesielt i dårlig vær når det er vanskelig å studere kart .

Link to post
Share on other sites

Har hatt Garmin 2010c i to sesonger (den var ny på markedet da jeg kjøpte den sent på høsten 2003). Er meget godt fornøyd. Stor skjerm, meget god lysstyrke både i sollys og ellers. Lett å bruke.

Monterte fishfinder/GSD20 før sesongen 2005. Har fungert bra med innvendig svinger. Se bilde av plotteren med tredelt skjerm på hjemmesiden min her: Garmin 2010c

 

Har selvfølgelig veldig lyst på den nyeste varianten 3010c med muligheter til å legge radar på kart, montere videokamera m.m. Men får neppe gehør for det riktig ennå...... :lol::lol:

 

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Har Garmin 2010C Fungere meget bra. Grei meny og god i sollys. NB! zoom inn/ut på egne knapper. Det er viktig. Har vært utsatt for at skjemen blir for varm i solsteken varme sommerdager. Da har solen skint på displeyet lenge. Blidene blir da borte. Dette har hendt to-tre ganger. Problemet løses ved å hindre solen å skine direkte på displayet noen min. Tror Malfix har de laveste prisene i Norge (ser bort fra evenuelle tilbud). Se www.Malfix. no

Redigert av prin435 (see edit history)

Princess 435 volvopenta_sotw.gif

Pretty Woman, Oslo

Link to post
Share on other sites

Jeg har 3010C med black box... det fungerer veldig bra for mitt bruk i allefall... nå er ikke jeg noen avansert bruker men tilhører hobbybrukerne.. Jeg valgte også en gjennomgående bronze svinger, 50/200 kHz som viser seg å fungere bra.

 

Er litt interessert i hvem som selger denne i USA for 12000 under norsk pris... malfix selger jo denne 18000 kroner... Om denne kan skaffes fra uniten for 1000usd så er jeg med på det.. kunne tenke meg en på taket også...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Jeg gikk ut i fra prisene til Belanor, ser at Malfix er betydelig billigere. Men allikevel er det mye å hente ved å handle rett ifra USA.

 

WMJ marine

 

Her koster 2010C 1669 USD

GSD 20 229 USD

 

Frakt m/forsikring 109 USD

 

Kurs 6,7 vil bli NOK 13447, så kommer momsen i tillegg, hvis en ikke er over og henter det selv da.

 

På Malfix blir dette 20200!!

 

3010C koster i USA 2099 USD!!

 

Men jeg ble imponert over prisene hos malfix, hadde ikke sett den siden før!!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...