Badsantajada Startet 12.Oktober.2023 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2023 Noen om har justert girvaier på denne og har en god forklaring hvordan den skal være, gjerne bilder om noen har? Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 12.Oktober.2023 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2023 Hvis du kobler fra kontrollkabelen så tror jeg du kjenner greit når velgeren er i de tre riktige posisjonene. Så da er det jo å justere slik at du kommer nærmest mulig de. Jeg kan evt. ta noen bilder i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Badsantajada Svart 12.Oktober.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2023 Om du har mulighet så setter jeg pris på det, lettere å se noen som har gjort det før enn å prøve å gjette Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 13.Oktober.2023 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2023 Beklager, jeg kommer meg ikke i båten i helgen. Men jeg tror det der skal være rimelig kurant. Det er et tydelig "knepp" når velgeren går i nøytral. Da skal det selvsagt justeres slik at spaken også står i nøytral. Så er det å sjekke at utslaget er riktig. Hvis det er feil, så kan det muligens være flere hull i kontrollspakmekanismen, slik at lengden på armen kan endres. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.