Bjørkski Startet 13.Oktober.2023 Link til dette innlegget Startet 13.Oktober.2023 Jeg har snust lidt på denne https://www.farco.no/lader-/-inverter/dynamo/yanmar-serpentine-pulley-kit-4jh4-te, men prisen er noe stiv... Finnes det et rimeligere alternativ? jeg har googlet, men finne kun en kanadisk(?) produsent som er marginalt rimeligere.. Bjørkski Link to post
5nacks Svart 13.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2023 Brukte originalt fra Yanmar når jeg satt inn større dynamo i vår. Motor: 3JH4E. Om jeg ikke husker feil, betalte jeg rett i overkant av 2000 for ombygningskit. Passet rett på uten tilpasninger. Edit: NOK 2 881 betalte jeg hos Boatsupply. Link to post
aileenll Svart 13.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2023 Da fikk du en rimelig løsning, og slapp å krangle med balmar for å få tilsendt alle delene ! Aileen ll Link to post
Bjørkski Svart 13.Oktober.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2023 5nacks skrev 43 minutter siden: Brukte originalt fra Yanmar når jeg satt inn større dynamo i vår. Motor: 3JH4E. Om jeg ikke husker feil, betalte jeg rett i overkant av 2000 for ombygningskit. Passet rett på uten tilpasninger. Edit: NOK 2 881 betalte jeg hos Boatsupply. Takker, det ser jo strøkent ut det ombyggingsset :-) Jeg skal sjekke med boatsupply.. Bjørkski Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn