krabbemannen2 Startet 19.Oktober.2023 Del på Facebook Startet 19.Oktober.2023 Heisann, lurer på om noen her har noen erfaringer med det nye produktet Resqunit, finner ikke noe på nett. Lurer spesifikt på om den er lett å finne når den flyter opp til overflaten, eller om folk har hatt noen irritasjonsmomenter ved den. https://www.maritim.no/resqunit Sitér dette innlegget Link to post
Vdub Svart 19.Oktober.2023 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2023 ett produkt som ikke vil fungere i værharde områder. Vil løse seg ut og slite eller bli knust før en finner den igjen der jeg fisker. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 19.Oktober.2023 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2023 Jeg har første generasjonen. Har aldri trengt å bruke den på riktig, men en løsnet en gang og fløt opp så den virker i hvert fall. Har opplevd at hummeren trasler inn seg i tråden og drar ut den, men kun et par ganger på de år jeg har brukt disse. Stort sett fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 20.Oktober.2023 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2023 Har også problemer med at tråden vaser seg ut, hadde et par som lakk og fikk vann i seg, men ellers virker de sikkert etter hensikt. Var et prøveparti som jeg fikk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.