tinndølen Startet 19.Oktober.2023 Del på Facebook Startet 19.Oktober.2023 Heisann, jeg har en Yamaha 9.9 4-takt trur det er en 2016-2017 mod? som har stått i ro i 2-3 år, idag så prøvde jeg å starte motoren, den startet lett men det kommer ingen kjølestråle, har dere noen tips jeg kan prøve eller må jeg bytte impeller? P.S den er kun ferskvannskjørt Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 19.Oktober.2023 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2023 Det kan være lurt å bytte impeller, men den er neppe så dårlig at det er hele årsaken. Mer sannsynlig at det er gått tett et eller annet sted. Du kan prøve å sette en vannslange inntil og spyle litt. Sitér dette innlegget Link to post
tinndølen Svart 19.Oktober.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2023 Takk for svar, du tenker da at jeg skal spyle rett inn i inntaket? Er ikke båtmotorer jeg kan mest om så må bare stille dissa teite spørsmåla Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 19.Oktober.2023 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2023 Jeg tenkte rett inn i åpningen for kjølestrålen. Litt forsiktig. Sitér dette innlegget Link to post
jlr Svart 19.Oktober.2023 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2023 Stikk en kraftig fiskesene inn i hullet til kjølestrålen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.