Jump to content

Denne ankerrullen var fin.

JePeKj

Recommended Posts

Noen har bilder av tilsvarende anker rulle? Den var utrulig diskret på badeplattformen. Bildet er fra en Viksund St.Cruz 335, 2011 modell. Noen som har en slik og kan sende meg bilder? Den einaste eg finner på markedet hos Ahoy og fleire er vesentlig større. (men sikker billigere) Tips mottaes. 

image.png.d13f08bed55e1fab6241bbb1d8889b71.png

Ja, på min Viksund var det en Engbodregg. Denne passer perfekt i denne ankerrulla, men etter mine erfaringer så er Engbodreggen uegnet. Jeg satt på en 15 kg Brucekopi. Denne fungerer greit, men går ikke helt perfekt. Hvis man tar den helt inn, så må man som regel hjelpe den ut igjen, men så lenge man passer på å stoppe den litt før, så går det fint. :yesnod:

Ja, det kan skape litt trøbbel hvis man får opp en annen sitt dreggtau, men jeg har klart det greit de gangene det har skjedd. 

finnmarken skrev for 22 timer siden:

Ja, det kan skape litt trøbbel hvis man får opp en annen sitt dreggtau, men jeg har klart det greit de gangene det har skjedd. 

Kompisen min klarte ikke å få det til fra båten, men heldigvis varmt i vannet så jeg svømte ut til han og fikk hjulpet til.

Ikke en ønskelig situasjon en blåsete og kald dag...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...