Ole M.P. Startet 3.November.2023 Link til dette innlegget Startet 3.November.2023 Hei Jeg har tatt av alle plater/deksel til kjølesystemet, på powerhead, på en gammel Johnson 15 hk, 2-tank, å rengjort for saltavleiringer. Jeg prøver å søke på nett, men finner ingen plass hvilke moment som bør brukes på disse boltene når det skal monteres på plass med nye pakninger.. Noen som har erfaring med slike? Mvh Ole Marius Link to post
Selco Racing Svart 3.November.2023 Link til dette innlegget Svart 3.November.2023 6mm bolter er ofte 8-10nm på påhengere, om det er til hjelp. Link to post
Ole M.P. Svart 3.November.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2023 Så lite ja. Okei, takk ?☺️ Link to post
Selco Racing Svart 4.November.2023 Link til dette innlegget Svart 4.November.2023 Skal sjekke nøyaktige verdier på jobben til uka. Regner med at vi har opplysningene der. Link to post
Ole M.P. Svart 4.November.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2023 Det hadde vært utrolig flott ? Tusen takk ☺️ Link to post
Bårdp Svart 4.November.2023 Link til dette innlegget Svart 4.November.2023 Husk å smør inn boltene med denstopasta eller lignende så de ikke setter seg fast. Link to post
Ole M.P. Svart 4.November.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2023 Ja okei, det var noe jeg ikke har tenkt på. Er det noe liknende kobberfett? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn