Jump to content

Festing av motorromsisolasjon

Lazyjack

Recommended Posts

Jeg skal bytte motorromsisolasjon da de gamle platene er uten alufolie og ganske innsatt med olje og skitt. Jeg klarer ikke å få underlaget rent og slett og tror neppe de selvklebende platene fra Biltema vil bli sittende særlig lenge. Er også skeptisk til å lime med kontaktlim da det kan bli vanskelig å plassere platene da kontaktlim jo hugger til umiddelbart. 

Noen som har forslag til alternative festemåter for vertikale og overhengende horisontale matter? 

Tror jeg var borti noe "plastknappgreier" for lenge siden men husker ikke helt hvordan dette var. 

jeg brukte denne og en bandsliper la på noe 2 komp,på en gammel plast båt.

Skar til armaflex plate, stemplet den fast litt under mitten sprayet på 3m kontakt lim ventet litt og trykket den på plass tok så neste samme metode.

Sprayet på lim dagen ettter på nedre delene.

PS. en skulle tro at når en la på et lag 2 Komp. så kunne en stemple fast hele plata og la det tørke.

image.png.678c6e4fc945c1b33e5395c77e00fc3a.png

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...