Jump to content

Startbatterier 40% rabatt i dag lørdag 11. nov (merkevare)


Grand Banks jr

Recommended Posts

Jeg har heldigvis gode batterier, men dersom det er andre som trenger startbatterier / batterier til båt eller bil så kan det jo være greit å vite om dette tilbudet fra Mekonomen. 40% rabatt på alle startbatterier.

Jeg har tatt noen kontrollsjekker i forhold til andre nettbutikker, og da stemmer rabattene ganske bra.

https://www.mekonomen.no/reservedeler/bilbatterier-startbatterier-og-lading/startbatterier

 

(Jeg er bare en vanlig kunde og tenkte at dette ville jeg gjerne visst om hvis jeg hadde trengt batterier nå. )

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Køen har stått ut av butikken i Tønsberg i hele dag.
Prøvde meg på morgenen og på etter middagen men når køen begynner på utsiden av døra er det bare å reise hjem og handle på nettsiden isteden.
Trengte ett AGM batteri til volvoen til kjerringa men det får vente til mandags morgen når vindusvisker mafian har fått sine viskere til -50% og gratis pølser.

 

 

 


 

Link to post
Share on other sites

Grand Banks jr skrev for 13 timer siden:

Kjøp i nettbutikken og hente på mandag @pipe:thumbsup:

Ja, har gjort det og ser det kanskje kom dårlig frem i det jeg skrev.
Nytter ikke med Autodoc når kjerringa ikke kom seg hjem i fra jobb på fredag ettermiddag men heldigvis er jeg i "båtbransjen" så hadde en startbooster liggende i båten.  De åpner kl 0800 så etter en slow start på mandag skal det være mulig å få jobbet noen timer for oss begge.

Av erfaring virker super lørdag tilbudet frem til søndag kl 24 så trenger noen vindusviskere til -50% eller batterier til -40% eller andre rabaterte varer er det bare til å handle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...