Grand Banks jr Startet 11.November.2023 Del på Facebook Startet 11.November.2023 Jeg har heldigvis gode batterier, men dersom det er andre som trenger startbatterier / batterier til båt eller bil så kan det jo være greit å vite om dette tilbudet fra Mekonomen. 40% rabatt på alle startbatterier. Jeg har tatt noen kontrollsjekker i forhold til andre nettbutikker, og da stemmer rabattene ganske bra. https://www.mekonomen.no/reservedeler/bilbatterier-startbatterier-og-lading/startbatterier (Jeg er bare en vanlig kunde og tenkte at dette ville jeg gjerne visst om hvis jeg hadde trengt batterier nå. ) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
pipe Svart 11.November.2023 Del på Facebook Svart 11.November.2023 Køen har stått ut av butikken i Tønsberg i hele dag. Prøvde meg på morgenen og på etter middagen men når køen begynner på utsiden av døra er det bare å reise hjem og handle på nettsiden isteden. Trengte ett AGM batteri til volvoen til kjerringa men det får vente til mandags morgen når vindusvisker mafian har fått sine viskere til -50% og gratis pølser. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 11.November.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.November.2023 Kjøp i nettbutikken og hente på mandag @pipe. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
pipe Svart 12.November.2023 Del på Facebook Svart 12.November.2023 Grand Banks jr skrev for 13 timer siden: Kjøp i nettbutikken og hente på mandag @pipe. Ja, har gjort det og ser det kanskje kom dårlig frem i det jeg skrev. Nytter ikke med Autodoc når kjerringa ikke kom seg hjem i fra jobb på fredag ettermiddag men heldigvis er jeg i "båtbransjen" så hadde en startbooster liggende i båten. De åpner kl 0800 så etter en slow start på mandag skal det være mulig å få jobbet noen timer for oss begge. Av erfaring virker super lørdag tilbudet frem til søndag kl 24 så trenger noen vindusviskere til -50% eller batterier til -40% eller andre rabaterte varer er det bare til å handle. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 12.November.2023 Del på Facebook Svart 12.November.2023 Bekrefter at tilbudet ennå gjelder online ja. Bestilte nettopp viskerblade til bilen. Står tydelig på siden kampanjen gjelder til 12/11-23 Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.