Jump to content

Batterikasse - Finnes denne typen fortsatt?


Lazyjack

Recommended Posts

Lazyjack skrev 1 time siden:

Noen som vet om disse åpne plastkassene fortsatt er å få? 

IMG_20231111_164741.jpg

Du burde kanskje oppgi målene på den hvis du har planer om å skaffe en.

 

Minner forøvrig veldig om den som om jeg ikke husker helt feil står i garasjen min. Tilhører ene båten, men med det batteriet jeg har nå passer det bedre å bare stroppe fast batteriet. Laget av en litt myk plast som nok er solid i forhold til knekking antar jeg.

 

Kan muligens selges, for det er vel ikke noe påbud om batterikasse eller andre veldig gode grunner til å ha det hvis batteriet kan droppes fast og står helt eller delvis skjermet under bakenden?

Link to post
Share on other sites

pipe skrev for 18 timer siden:
19 fot skrev for 20 timer siden:

Du burde kanskje oppgi målene på den hvis du har planer om å skaffe en.

Jeg klarte lett å se hvilken batterikasse han skulle ha ved å kikke på bilde så riktig størrelse ligger i linken min

Hvordan så du hvilke mål trådstarter trenger? Var det kun basert på om batteriet er over eller under 72 Ah og om man dermed trenger stor eller liten batterikasse uten noe mer presisjon basert på batteriets faktiske mål?

 

Den jeg har i garasjen er noen få mm større i noen av målene enn den du linker til. Passet til batteriet på andre bildet.

 

Antar det finnes hundrevis av ulike målkombinasjoner hvor noen er store nok og noen blir så store at det tar unødig plass og gir et batteri som seiler rundt i kassa inntil ledningene tar kvelden, og litt til.

20231112_145150.jpg

20231112_145206.jpg

Link to post
Share on other sites

19 fot skrev for 4 timer siden:

Antar det finnes hundrevis av ulike målkombinasjoner hvor noen er store nok og noen blir så store at det tar unødig plass og gir et batteri som seiler rundt i kassa inntil ledningene tar kvelden, og litt til.

Det følger med festebånd til å feste batteriet inni kassa derfor finnes det meg bekjent stort sett bare to størrelser.
Men størrelsen finner TS ut av selv .

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...