Jump to content

Pandora International Seilbåt - Ønsker bilder av opplag

Comforthe

Recommended Posts

Hei!

Jeg hjelper nevøen min med å få satt en 22 fots seilbåt, Pandora International, i opplag. Vi har ikke sett båten oppe av vannet og er litt usikker på hvordan den ser ut under. Det ville være en stor fordel å få snekret noen passende krybber før båten må opp. Vi forsøker også å gjøre dette litt økonomisk.

Har noen her bilde av en slik, eller tilsvarende, seilbåt på land? Gjerne med hjemmesnekret krybbe/støtter.

Hilsen Simen :)

Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme

Jeg har aldri sett den før, men googlet litt, og det ser ut for meg som den har 2 kjøler. Altså laget for å stå rett på dem, mtp flo og fjære i UK.

Men vet ikke om alle båtene et slik, kg om det er ulike modelltyper. 

Så kanskje ta en titt under båten med et kamera eller dykkermaske?

https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-rev2&sca_esv=581841001&sxsrf=AM9HkKmu7T8px2zf91Yx9gFh3ulRgY2ojg:1699858407069&q=pandora+international&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwiC8pWEssCCAxXkXvEDHZl-CFUQ0pQJegQICxAB&biw=360&bih=577&dpr=3#imgrc=8QDCdLfphYMAHM

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)

Håper den passer uten for mye mikkmakk @Comforthe. Er jo nesten alltid noe som tar tid når man skal bruke en krybbe til en ny båt, men forhåpentligvis er det "rett frem" og raskt å justere. Ser ut som det er viktig å ha et arsenal av ulike tykkelser planker for å tilpasse høyde til kjøl.

Ønsker deg og din nevø en god start på vinteropplag. 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...