Jump to content

Pandora International Seilbåt - Ønsker bilder av opplag


Comforthe

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg hjelper nevøen min med å få satt en 22 fots seilbåt, Pandora International, i opplag. Vi har ikke sett båten oppe av vannet og er litt usikker på hvordan den ser ut under. Det ville være en stor fordel å få snekret noen passende krybber før båten må opp. Vi forsøker også å gjøre dette litt økonomisk.

 

Har noen her bilde av en slik, eller tilsvarende, seilbåt på land? Gjerne med hjemmesnekret krybbe/støtter.

 

Hilsen Simen :)

Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme

Link to post
Share on other sites

Jeg har aldri sett den før, men googlet litt, og det ser ut for meg som den har 2 kjøler. Altså laget for å stå rett på dem, mtp flo og fjære i UK.

 

Men vet ikke om alle båtene et slik, kg om det er ulike modelltyper. 

 

Så kanskje ta en titt under båten med et kamera eller dykkermaske?

 

https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-rev2&sca_esv=581841001&sxsrf=AM9HkKmu7T8px2zf91Yx9gFh3ulRgY2ojg:1699858407069&q=pandora+international&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwiC8pWEssCCAxXkXvEDHZl-CFUQ0pQJegQICxAB&biw=360&bih=577&dpr=3#imgrc=8QDCdLfphYMAHM

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Håper den passer uten for mye mikkmakk @Comforthe. Er jo nesten alltid noe som tar tid når man skal bruke en krybbe til en ny båt, men forhåpentligvis er det "rett frem" og raskt å justere. Ser ut som det er viktig å ha et arsenal av ulike tykkelser planker for å tilpasse høyde til kjøl.

 

Ønsker deg og din nevø en god start på vinteropplag. 

 

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...