Jump to content

Har noen erfaring med de nye powerbankene som selges?

-morten-

Recommended Posts

Da har jeg kjøpt EcoFlow Delta 2, denne kan gi 1800W sinus, har 1024Wh batteri og veier 12kg. Dette er eneste modell som er aktuell for meg, effekten er litt høyere enn mitt Honda EU20i aggregat som klarer alt jeg har av verktøy og utstyr. De større EcoFlow modellene er minimum dobbelt så dyre og har dobbel vekt så de er helt uaktuelle. 

Har ikke strøm i bygningen der båten står på henger når jeg ikke er ute på vannet. For et par uker siden så skiftet jeg et av led lysene på båthengeren, hadde da med 100Ah LiFePo4 batteri, 300W inverter og EU20i aggregat og kabeltrommel. Hadde med inverter fordi jeg ikke gidder å høre mer enn nødvendig på aggregatet slik at loddebolten kunne kjøres på inverteren, aggregatet trengte jeg til varmepistolen til krympestrømpene. 

I dag var det i båten det skulle loddes og brukes krympestrømper. Må si det var god stemning da jeg tok EcoFlowen i en hånd og satte den inn i båten og kunne sette igang med arbeidet. 

20240824_161911_resized.jpg.5f2d7950452856629ff9a21dd58a6fae.jpg

I morgen skal jeg oppdatere software på radaren, jeg liker å ha motoren i gang eller lader tilkoblet når jeg oppdaterer software så i morgen blir det lader tilkoblet EcoFlow. 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...