Jump to content

Reelle tilbod på "Black friday/ Black week" 2023

Ask

Recommended Posts

Det kommer reelle tilbud på nettbutikken jeg jobber med, på blant annet Arida avfuktere. S8, S12, S19, S25 og S35. Dette er jo dyrere kvalitetsprodukter, og de er sjeldent på tilbud. Det vil være 10% rabatt på det som fra før er de rimligste prisene på de fleste modellene i Norge. Det er vel ingen her inne som vet hvilke nettbutikk dette er, så dette er ikke ment som reklame.

Det er andre nettbutikker jeg handler i selv som også har tilbud som er reelle, der de ligger langt lavere i pris enn konkurrentene på utvalgte varer. For eksempel på semi-proft videokamera som jeg ser etter til jobben. 

Poenget er at det finnes reelle tilbud :yesnod:, selv om det også finnes mye konstruerte tilfeller. Jeg liker Prisjakt og slike nettsteder for å se historiske priser. 

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Handelstanden har ødelagt for seg selv. De skrur opp prisene på «utvalgte varer» en tid før, for så å senke dem til ordinær pris på BF/BW tilbud. Sier ikke at alle gjør det, men mange nok til at dette bare blir støy i monitor for min del. Men noen lar seg fortsatt lure, og det holder for handelstanden virker det som. Svært få etterrettelige kjøpmenn igjen, nå går det mest ut på hvor mange man kan lure før TV2 Hjelper deg banker på døra. Da har det skjedd en glipp, de ordner opp med en kunde og alt er bra igjen

• 1 år senere...

Da er vi i den måned igjen. Noen som har komt over noe spesielt goe tilbud?

Vurdere sjøl om jeg skal slå til på en Lowrance Elite FS10, så en har 2 plotter ombord. Billigste til nåp er vel 14999.

Får om ting ågr bra, montert den nye HDI 50/200/455/800 svinger før helgen eller mandag neste uke. Da er det like greit å ha 2 plotter, så en kan utnytte både den nye å den gamle 3i1 83/200/455/800, samt ha lodd på ene å kart på andre.  Har jo uansett blitt en dyr høst så langt hehe

8 hours ago, Okkaby said:

Da er vi i den måned igjen. Noen som har komt over noe spesielt goe tilbud?

Vurdere sjøl om jeg skal slå til på en Lowrance Elite FS10, så en har 2 plotter ombord. Billigste til nåp er vel 14999.

Får om ting ågr bra, montert den nye HDI 50/200/455/800 svinger før helgen eller mandag neste uke. Da er det like greit å ha 2 plotter, så en kan utnytte både den nye å den gamle 3i1 83/200/455/800, samt ha lodd på ene å kart på andre.  Har jo uansett blitt en dyr høst så langt hehe

Bruker Ipad i tillegg til Lowrance plotteren min, Har nå bestilt meg enda større Ipad også, som jeg bruker til musikk og i tillegg. Ok ekkolodd på plotteren.  under seilas bruker jeg Ipad og har innzooming på plotter der jeg ser alle detaljer

IMG_7285.jpeg.e68d7d64fd558b6472e285e294acdd5f.jpeg

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

-morten- skrev 4 minutter siden:

Bruker Ipad i tillegg til Lowrance plotteren min, Har nå bestilt meg enda større Ipad også, som jeg bruker til musikk og i tillegg. Ok ekkolodd på plotteren.  under seilas bruker jeg Ipad og har innzooming på plotter der jeg ser alle detaljer

IMG_7285.jpeg.e68d7d64fd558b6472e285e294acdd5f.jpeg

Bruker Orca Display 2 i feriebåten. Kun dybde måling der via Airmar 810 N2K transducer. Ingen behov for ekkolodd der. Kan kjøre radar inn på DP 2 også, da den er kompatibel med Raymarine sin radar.  Men bruker normalt Axiom til radar skjerm.

Men i åpen fiskebåt, så er Ipad ubrukelig. Så der vil jeg ha 2x plotter, da med forskjellig svinger på hver, så ene fungere på dybden å andre på grunnere vann. 

Brukte Ipad en stund i feriebåten, men sitter utsatt til for sol, så ble alt for varm å gikk da i nødmodus. Ikke er skjerm like bra i sterk solys heller som DP2. 

Nå kan en også dele data via ethernet på nye Lowrance Elite FS. Så vurdere en 10 eller 12" i tillegg til den på 9". Må bare finne beste prisen. Skjerm er blitt knall bra på elite FS

52 minutes ago, Okkaby said:

Bruker Orca Display 2 i feriebåten. Kun dybde måling der via Airmar 810 N2K transducer. Ingen behov for ekkolodd der. Kan kjøre radar inn på DP 2 også, da den er kompatibel med Raymarine sin radar.  Men bruker normalt Axiom til radar skjerm.

Men i åpen fiskebåt, så er Ipad ubrukelig. Så der vil jeg ha 2x plotter, da med forskjellig svinger på hver, så ene fungere på dybden å andre på grunnere vann. 

Brukte Ipad en stund i feriebåten, men sitter utsatt til for sol, så ble alt for varm å gikk da i nødmodus. Ikke er skjerm like bra i sterk solys heller som DP2. 

Nå kan en også dele data via ethernet på nye Lowrance Elite FS. Så vurdere en 10 eller 12" i tillegg til den på 9". Må bare finne beste prisen. Skjerm er blitt knall bra på elite FS

Varmgang og sollys er ikke et vanlig problem i trøndelag og Møre! :forvirret: har og lukket styrhus.  kjøpte et vanntett deksel som sønnen brukte på jolla si når han hadde det! funka helt topp. Jeg bruker Ipad til så mye annet, så det er grunnen til at jeg bruker det

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Slo til på denne Lowrance deal, som går ut i mårå.

Elite FS12 til 16999. Ser andre ligger nærme 30 og Mjøs service på 32 for samme.

Så kan ikke være noe dårlig deal dette. Å fint med både 9 og 12 i båten, selv om drømmen jo er 2X16 hehe

https://www.sportfishtackle.no/no/artiklar/lowrance-elite-fs-12-with-active-imagine-3-in-1.html

Får legge ut svinger for en tusse på finn når den kommer, siden den jo skal kobles på annen svinger.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...