Jump to content

Reelle tilbod på "Black friday/ Black week" 2023

Ask

Recommended Posts

Det kommer reelle tilbud på nettbutikken jeg jobber med, på blant annet Arida avfuktere. S8, S12, S19, S25 og S35. Dette er jo dyrere kvalitetsprodukter, og de er sjeldent på tilbud. Det vil være 10% rabatt på det som fra før er de rimligste prisene på de fleste modellene i Norge. Det er vel ingen her inne som vet hvilke nettbutikk dette er, så dette er ikke ment som reklame.

Det er andre nettbutikker jeg handler i selv som også har tilbud som er reelle, der de ligger langt lavere i pris enn konkurrentene på utvalgte varer. For eksempel på semi-proft videokamera som jeg ser etter til jobben. 

Poenget er at det finnes reelle tilbud :yesnod:, selv om det også finnes mye konstruerte tilfeller. Jeg liker Prisjakt og slike nettsteder for å se historiske priser. 

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Handelstanden har ødelagt for seg selv. De skrur opp prisene på «utvalgte varer» en tid før, for så å senke dem til ordinær pris på BF/BW tilbud. Sier ikke at alle gjør det, men mange nok til at dette bare blir støy i monitor for min del. Men noen lar seg fortsatt lure, og det holder for handelstanden virker det som. Svært få etterrettelige kjøpmenn igjen, nå går det mest ut på hvor mange man kan lure før TV2 Hjelper deg banker på døra. Da har det skjedd en glipp, de ordner opp med en kunde og alt er bra igjen

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...