Ask Startet 17.November.2023 Del på Facebook Startet 17.November.2023 Hei. Er det einkvan som har sett nokre reelle tilbod på båtutstyr? Sjølv så ser eg etter ein B&G Vulcan på tolv tommar. Watski sin nitommar er dyrare no enn kva andre skulle ha for tolvtommaren tidlegare i haust. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 17.November.2023 Del på Facebook Svart 17.November.2023 Tror ikke black friday og black week har noe innvirkning på dyre kvalitetsprodukter. Dette er noe greier handelstanden har konstruert opp for å få solgt unna billig ræl som er volumprodusert! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Kallethekid Svart 17.November.2023 Del på Facebook Svart 17.November.2023 Hvis ingen handler noenting denne dagen så kanskje vi slipper dette tullet i fremtiden. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 17.November.2023 Del på Facebook Svart 17.November.2023 B&G Vulcan 12 er en litt rar greie, jeg ser stadig at forhandlerne har 7- og 9-tommere men 12 er lite i salg. Noen steder står det til og med at den ikke leveres lengre, så vettasøren... Selv kom jeg over en brukt, importert fra USA på Finn. Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Grand Banks jr Svart 17.November.2023 Del på Facebook Svart 17.November.2023 Det kommer reelle tilbud på nettbutikken jeg jobber med, på blant annet Arida avfuktere. S8, S12, S19, S25 og S35. Dette er jo dyrere kvalitetsprodukter, og de er sjeldent på tilbud. Det vil være 10% rabatt på det som fra før er de rimligste prisene på de fleste modellene i Norge. Det er vel ingen her inne som vet hvilke nettbutikk dette er, så dette er ikke ment som reklame. Det er andre nettbutikker jeg handler i selv som også har tilbud som er reelle, der de ligger langt lavere i pris enn konkurrentene på utvalgte varer. For eksempel på semi-proft videokamera som jeg ser etter til jobben. Poenget er at det finnes reelle tilbud , selv om det også finnes mye konstruerte tilfeller. Jeg liker Prisjakt og slike nettsteder for å se historiske priser. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Okkaby Svart 17.November.2023 Del på Facebook Svart 17.November.2023 Så en annonse fra Raymarine på facebook. Der var det tildels store rabatter ute å gå. Så ut som dette var rett fra Raymarine, å ikke lokal forhandler. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
free Svart 17.November.2023 Del på Facebook Svart 17.November.2023 Jeg har fulgt med i flere år, men bare etter ting av kvalitet jeg vet jeg skal ha. Erfaringen er at det sjelden er reelle tilbud, oftest restpartier av fjordårets modell fra tre år tilbake. Lurt å følge med på ting du vet du skal kjøpe men ikke la deg skuffe, stort sett bare lureri Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 17.November.2023 Del på Facebook Svart 17.November.2023 Tja Samsung har jo et knall tilbud på en 2023 98tommer tv her. Sitte hjemme i stuen å planlegge neste sesongs ture på 98tommer hadde jo vært litt moro hehe https://www.samsung.com/no/tvs/qled-tv/q80c-98-inch-qled-4k-smart-tv-tq98q80catxxc/ Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
GSEuser Svart 17.November.2023 Del på Facebook Svart 17.November.2023 Seatronic har gode black tilbud på lithiumbatterier, slo til å bestilte 2 slike: https://seatronic.no/ritar-12v-200ah-lifepo4-litiumbatteri Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 18.November.2023 Del på Facebook Svart 18.November.2023 Handelstanden har ødelagt for seg selv. De skrur opp prisene på «utvalgte varer» en tid før, for så å senke dem til ordinær pris på BF/BW tilbud. Sier ikke at alle gjør det, men mange nok til at dette bare blir støy i monitor for min del. Men noen lar seg fortsatt lure, og det holder for handelstanden virker det som. Svært få etterrettelige kjøpmenn igjen, nå går det mest ut på hvor mange man kan lure før TV2 Hjelper deg banker på døra. Da har det skjedd en glipp, de ordner opp med en kunde og alt er bra igjen Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Popeye70 Svart 18.November.2023 Del på Facebook Svart 18.November.2023 Enten Prisjakt eller Prisguiden (eller begge?) fører pris-statistikk for de varene som sjekkes, og det gjør det mulig å avsløre endel av de forhandlerne som prøver seg med å justere priser opp før de settes ned på «salg». Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
TåT Svart 18.November.2023 Del på Facebook Svart 18.November.2023 Noen få nettbutikker legger også ut prisstatistikk. Feks har Fjellsport en slik tjeneste. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.