Tranen2 Startet 1.Desember.2023 Del på Facebook Startet 1.Desember.2023 Skal bytte ut en vanlig bilstereo med typiske mål fra den tiden det var CD og FM - til moderne båtstereo som MÅ passe inn i eksisterende hull. Hva er det å anbefale og hvor kjøpe? Trenger kun DAB+, Bluetooth og kanskje kunne koble til en iPhone og spille direkte fra den. 4 høyttalerutganger. Noen kjappe tips her nå? :-) Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Havarita Svart 1.Desember.2023 Del på Facebook Svart 1.Desember.2023 Antar at det du spør etter er DIN - størrelse. Dobbel DIN finnes også. Her var den første jeg fant, men finnes i alle prisklasser. Sitér dette innlegget Link to post
wilma Svart 1.Desember.2023 Del på Facebook Svart 1.Desember.2023 Enig med @Havarita det er nok standard DIN størrelse på hullet. Ser du skriver båtstereo, men om radioen står beskyttet som hos meg (har hardtop) ville jeg fortsatt vurdert en bilstereo da dette som oftest blir rimeligere. Har selv denne som har alt du etterlyser og kanskje litt til? https://bilradiospes.no/pioneer/dehs720dab/pioneer-deh-s720dab-cd-dab-plus-bluetooth-usb-spotify Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 18.Desember.2023 Del på Facebook Svart 18.Desember.2023 Bilstereo i båt er en utmerket feilkilde. Det finnes mye rart å putte inn i et DIN hull hvis en skulle finne på å få seg en reiseradio eller et eller annet som er mer egnet i maritimt miljø og bruke det ledige hullet til noe annet. Hullet er som skrevet før temmelig standard. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.