Framtia Svart 6.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2023 Har du prøvd å koble til et annet batteri, bare for å sjekke ut at det ikke er noe galt med starter eller panel? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Komodo Svart 6.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2023 Indy skrev 4 minutter siden: Må innrømme at jeg har ikke målt spenninger. Da ville jeg definitivt begynt der. Bruk gjerne to multimetere. Lag deg lange ledninger med krokodilleklemmer, slik at du får satt på klemmene der de skal være, og plassert instrumentene foran deg der du står når du starter motoren. Vet ikke hvordan disse batteriene oppfører seg i forhold til et blybatteri, men jeg ville også prøvd med en batteritester som måler CCA hvis det er mulig på disse. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.