Jump to content

Motordeksel til mercury 3/3.2L (225-300) stjålet

Eika

Recommended Posts

Jeg fant ut at noen har stjælt ett "alien deksel" som passer 3/3.2L (225-300) optimax av meg her om dagen. Dette er ikke noe som lages orginalt, men som jeg produserer. Håper noen av dere der ute kan komme med tips 

Hvis noen har vært uheldige og kjøpt det i god tro, så skal de få beholde dekselet, dersom de kommer med oppklarende opplysninger 

IMG_20220312_165948.jpg

IMG_20220120_102850.jpg

IMG_20220120_102839.jpg

IMG_20220120_102822.jpg

IMG_20220120_102814.jpg

Ja skjønner godt disse blir stjålet!!   forrige eier har kjørt opp motoren uten å ta frem støydekselet på min, så har lyst til å bytte ut. Dekslet koster 14000 nok!! får faktisk en veldig bra jolle for det dekselet!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

-morten- skrev for 2 timer siden:

Ja skjønner godt disse blir stjålet!!   forrige eier har kjørt opp motoren uten å ta frem støydekselet på min, så har lyst til å bytte ut. Dekslet koster 14000 nok!! får faktisk en veldig bra jolle for det dekselet!

Hvis du får disse dekslene for 14, så er det ett kupp :) 

Det lages ikke alien til store optimax'r, bortsett fra de jeg og mike nass lager. Såvidt jeg vet, er det kun 4 sånne deksler i Norge med sort gelcoat og ett i carbon 

18 minutes ago, Eika said:

Hvis du får disse dekslene for 14, så er det ett kupp :) 

Det lages ikke alien til store optimax'r, bortsett fra de jeg og mike nass lager. Såvidt jeg vet, er det kun 4 sånne deksler i Norge med sort gelcoat og ett i carbon 

Nei jeg har Suzuki 300, helt enkelt originalt cover!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Det har blitt stjålet i Kragerø, siste halvåret. 

På orginale deksel i høy fart (over 70-80knop) så suger de orginale dekselene inn saltvann i luftinntakene bakpå motoren, med disse dekselene så trekker de inn luft forann, med cold air intake så får man pressa ekstra luft inn i motoren så det gir noen ekstra hester 

Jeg har kjøpt formene og rettighetene til det europeiske markedet på disse dekslene 

Screenshot_2022-01-20-14-30-24-728_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2022-01-20-14-29-18-258_com.android.chrome.jpg

Hakkannen skrev for 4 timer siden:

Får virkelig håpe dekselet dukker opp igjen, og at det er uskadet! Må samtidig si at det er et nydelig design på dette dekselet, hadde jeg hatt en slik motor skulle den ha sett slik ut😊

Det var ett deksel jeg hadde kassert pga støpe feil (kronglete form å støpe i), men det som var det viktigste for meg var å fjerne all glede tjuven hadde av dekselet :) 

Hvis du kjøper deg en 3/3.2L optimax, så vet du hvem du skal ta en prat med, for at motoren din skal se sånn ut :) 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...