Eika Startet 4.Desember.2023 Del på Facebook Startet 4.Desember.2023 Jeg fant ut at noen har stjælt ett "alien deksel" som passer 3/3.2L (225-300) optimax av meg her om dagen. Dette er ikke noe som lages orginalt, men som jeg produserer. Håper noen av dere der ute kan komme med tips Hvis noen har vært uheldige og kjøpt det i god tro, så skal de få beholde dekselet, dersom de kommer med oppklarende opplysninger Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 4.Desember.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Desember.2023 Hvis noen av dere her inne hadde giddi og delt bildene i div grupper på Facebook, så hadde jeg vært evig takknemlig Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 5.Desember.2023 Del på Facebook Svart 5.Desember.2023 Ja skjønner godt disse blir stjålet!! forrige eier har kjørt opp motoren uten å ta frem støydekselet på min, så har lyst til å bytte ut. Dekslet koster 14000 nok!! får faktisk en veldig bra jolle for det dekselet! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
index Svart 5.Desember.2023 Del på Facebook Svart 5.Desember.2023 -morten- skrev 27 minutter siden: Forrige eier har kjørt opp motoren uten å ta frem støydekselet på min, så har lyst til å bytte ut. Rart at de ikke kan sette et hjul under det støydekselet..... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Eika Svart 5.Desember.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Desember.2023 -morten- skrev for 2 timer siden: Ja skjønner godt disse blir stjålet!! forrige eier har kjørt opp motoren uten å ta frem støydekselet på min, så har lyst til å bytte ut. Dekslet koster 14000 nok!! får faktisk en veldig bra jolle for det dekselet! Hvis du får disse dekslene for 14, så er det ett kupp :) Det lages ikke alien til store optimax'r, bortsett fra de jeg og mike nass lager. Såvidt jeg vet, er det kun 4 sånne deksler i Norge med sort gelcoat og ett i carbon Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 5.Desember.2023 Del på Facebook Svart 5.Desember.2023 18 minutes ago, Eika said: Hvis du får disse dekslene for 14, så er det ett kupp :) Det lages ikke alien til store optimax'r, bortsett fra de jeg og mike nass lager. Såvidt jeg vet, er det kun 4 sånne deksler i Norge med sort gelcoat og ett i carbon Nei jeg har Suzuki 300, helt enkelt originalt cover! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Eika Svart 5.Desember.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Desember.2023 -morten- skrev 7 minutter siden: Nei jeg har Suzuki 300, helt enkelt originalt cover! Orginalt er stas, lite ettertrakta å stjele Sitér dette innlegget Link to post
Olepo Svart 5.Desember.2023 Del på Facebook Svart 5.Desember.2023 Har dessverre ingen tips til deg @Eika, men kan kanskje være greit å opplyse litt om hvor motordekselet har blitt stjålet fra, og eventuelt tidsrom i tilfelle noen kan ha sett noe? Av nysgjerrighet; Blir dekslene laget slik for å oppnå bedre ventilasjon?? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 5.Desember.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Desember.2023 Det har blitt stjålet i Kragerø, siste halvåret. På orginale deksel i høy fart (over 70-80knop) så suger de orginale dekselene inn saltvann i luftinntakene bakpå motoren, med disse dekselene så trekker de inn luft forann, med cold air intake så får man pressa ekstra luft inn i motoren så det gir noen ekstra hester Jeg har kjøpt formene og rettighetene til det europeiske markedet på disse dekslene Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 7.Desember.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2023 Nå er det vist all over Facebook, TikTok, her på baatplassen.no. Så nå blir det både vannskligt og få solgt eller brukt, så nå har forhåpentligvis tjuven mista all glede av det :) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 7.Desember.2023 Del på Facebook Svart 7.Desember.2023 Får virkelig håpe dekselet dukker opp igjen, og at det er uskadet! Må samtidig si at det er et nydelig design på dette dekselet, hadde jeg hatt en slik motor skulle den ha sett slik ut😊 Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 7.Desember.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2023 Hakkannen skrev for 4 timer siden: Får virkelig håpe dekselet dukker opp igjen, og at det er uskadet! Må samtidig si at det er et nydelig design på dette dekselet, hadde jeg hatt en slik motor skulle den ha sett slik ut😊 Det var ett deksel jeg hadde kassert pga støpe feil (kronglete form å støpe i), men det som var det viktigste for meg var å fjerne all glede tjuven hadde av dekselet :) Hvis du kjøper deg en 3/3.2L optimax, så vet du hvem du skal ta en prat med, for at motoren din skal se sånn ut :) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 7.Desember.2023 Del på Facebook Svart 7.Desember.2023 Eika skrev 23 minutter siden: Hvis du kjøper deg en 3/3.2L optimax, så vet du hvem du skal ta en prat med, for at motoren din skal se sånn ut :) Det vet jeg ja, ingen tvil om det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.