Fjellfiskern Startet 6.Desember.2023 Link til dette innlegget Startet 6.Desember.2023 Jeg har kjøpt meg en Plastimo Pi230VB som er en oppblåsbar båt med høytrykksdørk. Jeg ønsker å ha en eller to stangholdere på båten. Helst en type som stikker litt ut fra siden. Hva er den beste typen stangholdere til en oppblåsbar båt, og hvor ville dere ha montert dem? Så noen som gikk an å montere på setet, noe som virket fint siden du da kan ta dem av og på lett men kunne ikke finne dem for salg noe sted. Men kanskje det er andre løsninger som er bedre? Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 6.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2023 Du har ikke vurdert å ta med deg kona og svigermor? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 6.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2023 Railblaza fester kanskje? De kan også limes på pontongene. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
TåT Svart 6.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2023 Du har jo to faste punkter i båten, hhv tofta og akterspeilet. Jeg ville hatt stangholdere på akterspeilet om jeg skulle ro og på tofta om jeg skulle kjøre med motor. På akterspeilet kan du kanskje skru fast permanente fester til stangholdere. På tofta vil disse kanskje være i veien og det er bedre med typen som festes med skrutvinger. Det finnes også stangholdere som kan limes til potongen, men om du finner en plassering som passer både til roing og motor, må i så fall vurderes. Sitér dette innlegget Link to post
ballistic Svart 7.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2023 Rapala har gode stangholdere. Er vel ikke så mange andre festepunkter enn tofte eller akterspeil om du ikke får til å lime noe etv bruker årefeste om du allikevel tenker å bruke elmotor Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.