Jump to content

Thor passerer et halvt århundre i dag.


Festina Lente IV

Recommended Posts

Kan du fikse litt mildvær snart?? Skal selge båt og får ny båt snart, og er ikke så hypp på mye utejobbing i kuling og minusgrader! :smiley:

Og mere stiv kuling skal det bli de nærmeste dager så jeg på nyhetene nå :rolleyes:

 

Gratulerer Thor. Det er så stille fra deg i kveld, at du er vel i ferd med århundredets fest. Håper du og dine får en fin feiring.

Link to post
Share on other sites

Takk for oppmerksomheten til dere alle. Untatt Pirus som etter dype konsultasjoner med værgudene kommer til å få alt drittværet i 2006 dyngende ned over hodet sitt,hevnen er som kjent veldig søt :yesnod:

Etter å ha oppført meg helt eksemplarisk og i tråd med ØKH Ørnhilds ønsker hele kvelden så skuet mine vassblå dette her i natt :crazy: Av annen oppmerksomhet så ble undertegnede bla forært en rollator i miniatyr og briller med frostet glass slik at jeg ikke skal kunne se at jeg ikke har plass til mere last. Av nyttigere ting så ble det en værstasjon og en `overraskelse`som jeg ikke vet hva er enda fra arbeidsgiveren(tror det er no båtgreier).

 

Tusen takk for oppmerksomheten alle sammen :cheers:

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med dagen, gamle mann! Så heretter må du altså krysse av i rubrikken 50-60 :wink: .

Men fatt mot, du har ennå tid til å gjøre ferdig interiøret før pensjonsalderen :lol::lol::lol: .

 

Føler meg litt ovenpå i dag, jeg har fortsatt åtte år igjen til 50... :cheers:

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...