Jump to content

Problemer med temp.giver på Eberspächer D5

Ida Marie III

Recommended Posts

mawilu skrev for 7 timer siden:

Har du muligheten til å måle tempsensor med multimeter skal den ha 1,78 kohm ved 10 grader og 2,35 k ved 20 grader deleno. 251774890300 sist jeg kjøpte.  Måles på brun  hvit ledning på føler

Forslaget til @mawilu her, vil jo gi deg et tilnærmet 100% svar på om temp-føler er defekt eller ikke. Det bør sjekkes ut :thumbsup:

D5L

Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz

VegJoh skrev for 17 timer siden:

Forslaget til @mawilu her, vil jo gi deg et tilnærmet 100% svar på om temp-føler er defekt eller ikke. Det bør sjekkes ut :thumbsup:

Jo, enig i det...men eier har bestemt seg for å levere inn til service... jeg oppdaterer her når faciten er kommet etter det... men jeg tror også det er tempgiver..

Ida Marie III skrev for 22 timer siden:

Jo, enig i det...men eier har bestemt seg for å levere inn til service...

Sender han inn temperatursensoren også då, eller har dere planer om å ha samme feil når den kommer tilbake?

Syns det er en rar prioriterning, med tanke på at varmeren tilsynelatende fungerer helt fint, bortsett fra temperaturreguleringen. :confused:

bellen skrev for 6 timer siden:

Sender han inn temperatursensoren også då, eller har dere planer om å ha samme feil når den kommer tilbake?

Syns det er en rar prioriterning, med tanke på at varmeren tilsynelatende fungerer helt fint, bortsett fra temperaturreguleringen. :confused:

Kjører nok båten inn til service verkstedet...20 min kjøretur... jeg kan jo ikke godt overkjøre han...han må få bestemme selv.:wink:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...