Ida Marie III Svart 19.Desember.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2023 husky dane 85 skrev 3 minutter siden: Den eine sikringen, 5A trur eg er styrestrøm Så napper vi den ut, vil vi da kunne eliminere ekstern temp giver..?? Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 19.Desember.2023 Del på Facebook Svart 19.Desember.2023 Er ikkje så sikker på da,du må sjekka el skjema for denne varmaren,trur du kan setja den opp med eller uten denne føleren,eg har svert skjelden skrudd på 5KW varmaren, Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 19.Desember.2023 Del på Facebook Svart 19.Desember.2023 Ida Marie III skrev for 7 timer siden: Nei, den viser feil...det var 10 g i båten, men displayet viste 28 g da vi testet dette i går.. Da kan det jo ikke være så mye annet enn deffekt tempsensor. Skift denne, så tipper jeg det er i orden. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 21.Desember.2023 Del på Facebook Svart 21.Desember.2023 Har du muligheten til å måle tempsensor med multimeter skal den ha 1,78 kohm ved 10 grader og 2,35 k ved 20 grader deleno. 251774890300 sist jeg kjøpte. Måles på brun hvit ledning på føler Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 21.Desember.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Desember.2023 bellen skrev On 20.12.2023 at 0.37: Da kan det jo ikke være så mye annet enn deffekt tempsensor. Skift denne, så tipper jeg det er i orden. Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 21.Desember.2023 Del på Facebook Svart 21.Desember.2023 mawilu skrev for 7 timer siden: Har du muligheten til å måle tempsensor med multimeter skal den ha 1,78 kohm ved 10 grader og 2,35 k ved 20 grader deleno. 251774890300 sist jeg kjøpte. Måles på brun hvit ledning på føler Forslaget til @mawilu her, vil jo gi deg et tilnærmet 100% svar på om temp-føler er defekt eller ikke. Det bør sjekkes ut Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Ida Marie III Svart 22.Desember.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Desember.2023 VegJoh skrev for 17 timer siden: Forslaget til @mawilu her, vil jo gi deg et tilnærmet 100% svar på om temp-føler er defekt eller ikke. Det bør sjekkes ut Jo, enig i det...men eier har bestemt seg for å levere inn til service... jeg oppdaterer her når faciten er kommet etter det... men jeg tror også det er tempgiver.. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 23.Desember.2023 Del på Facebook Svart 23.Desember.2023 Ida Marie III skrev for 22 timer siden: Jo, enig i det...men eier har bestemt seg for å levere inn til service... Sender han inn temperatursensoren også då, eller har dere planer om å ha samme feil når den kommer tilbake? Syns det er en rar prioriterning, med tanke på at varmeren tilsynelatende fungerer helt fint, bortsett fra temperaturreguleringen. Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 23.Desember.2023 Del på Facebook Svart 23.Desember.2023 Da kan jo vera elektronikk boksen og, Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 23.Desember.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Desember.2023 bellen skrev for 6 timer siden: Sender han inn temperatursensoren også då, eller har dere planer om å ha samme feil når den kommer tilbake? Syns det er en rar prioriterning, med tanke på at varmeren tilsynelatende fungerer helt fint, bortsett fra temperaturreguleringen. Kjører nok båten inn til service verkstedet...20 min kjøretur... jeg kan jo ikke godt overkjøre han...han må få bestemme selv. Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 23.Desember.2023 Del på Facebook Svart 23.Desember.2023 Dersom båten kjem til verkstedet så har dei mulighet å testa/kjøra diagnose på komplett anlegg,dette går nok bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.