Jump to content

Valg av ny båt.


Hanne_V

Recommended Posts

Etter en 37 min. lang annonse på Finn.no var Rivieraèn historie. Er nå på jakt etter ny båt, og har peilet meg inn på en Princess 38 +/- 2000 modell. Det ligger 4 stk. til salgs hos Norsk Båtsenter i Bergen men jeg mener de er noe stive i prisen. Er det noen som vet om en til salgs. Ønsker en med orginal generator og ellers helst "ctrl a" på utstyrslista. :sailing:

Du `ække ekte sjømann før du har en tohatsu på hekken!!!

Link to post
Share on other sites

Er du helt sikker på P38?P40 kom vel i 2000, og P3 kom i 1998. P 40 har lengre badeplatform Jeg er litt usikker på hvor kurrant P38 er.

 

Jeg mener å huske at det var en bruktbåttest av disse båtene i Motorboat and Yachting eller Motorboat Montly tidligere i år med klar oppfordring til å velge de største motorene.

 

Puh - tok en tur opp i arkivet og fant bladet. Motorboats Monthly May 2005. Kan sende deg opi pr post om du vil. Prisen for den testede 2000 modellen var £169,950 ~ 2 mill i England

 

Nautron som er datterselskap til Norsk Båtsenter har en P40 til salgs for 2.850. Skal du ha generator og ctrl A på utstyr må du vel også regne med å betale for det?

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Største forskjellen på P38 og P40 er primært et ekstra bad på 40èn + noe lenger plattform. Prisforskjellen på ca. 300`er i overkant av hva jeg mener en standard toalett er verdt.

Jeg er villig til å betale det det koster når jeg finner rette eksemplar. Jeg syntes bare at når en skal betale så mye bør båten i mine øyne være en innertier. Det har blitt solgt noen eksemplarer i Oslofjord området i prisklasse 2,3 - 2,4. Ca. 200 - 300 under det Norsk Båtsenter skal ha for sine.

Du `ække ekte sjømann før du har en tohatsu på hekken!!!

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Etter en 37 min. lang annonse på Finn.no var Rivieraèn historie. Er nå på jakt etter ny båt, og har peilet meg inn på en Princess 38 +/- 2000 modell. Det ligger 4 stk. til salgs hos Norsk Båtsenter i Bergen men jeg mener de er noe stive i prisen. Er det noen som vet om en til salgs. Ønsker en med orginal generator og ellers helst "ctrl a" på utstyrslista. :sailing:

Hvordan har det gått med denne , har det blitt noe ny Princesse ?

 

Ser det fremdeles ligger 4 stk i Bergen :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...