skrotnisse2021 Startet 2.Januar Del på Facebook Startet 2.Januar Hei lurer på om noen kan fortelle meg ka type sjark ditta er. Den er ca 22 fot Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 3.Januar Del på Facebook Svart 3.Januar om du klarer å få tatt noen bedre bilder så tipper jeg du får mer svar Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Komodo Svart 3.Januar Del på Facebook Svart 3.Januar ivar skrev for 1 time siden: om du klarer å få tatt noen bedre bilder så tipper jeg du får mer svar Nå synes jeg du stiller høye krav her ivar Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kweelhouse Svart 3.Januar Del på Facebook Svart 3.Januar Muligens en Malo Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.