Okkaby Svart 10.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2024 Grand Banks jr skrev for 1 time siden: For den som vil lese: Se posten om 40-motorene. Tror det står noe der. ikke faen. håper jeg aldri skal ha en sådan motor heller noen gang igjen hehe Er jo som å bli født på ny, når en får fabrikks ny motor ombord frem for disse gamle grønne klumper hehe Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Grand Banks jr Svart 10.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2024 @Okkaby, tenkte ikke helt på deg da. Men kan være interessant lesing for dem som har 40-motoren. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Marius729 Svart 14.Januar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2024 Hei, Takker så mye for svar. Jeg blir å legge ut båten for salg snart da vi skal kjøpe ny båt imorgen! Heldigvis litt nyere motor i denne! 41P😀 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.