-morten- Startet 5.Januar.2024 Link til dette innlegget Startet 5.Januar.2024 Hei tenkte å undersøke litt hvor man kan skaffe en formsydd overmadrass til lugaren for min Askeladden C75 Center Cabin. Den har litt merkelig fassong da selve liggeplassen er på skrå men med et veldig stort område bak toalettrommet. Noen andre her med Askeladden, eller som har skaffet dere tilpasset overmadrass? Har kontaktet Stene. Noen som vet ca pris på en sånn? kunne jo kjøpt en vanlig dobbelmadrass og justert, men den vil bli for liten både i bredde og lengde og vil ikke se bra ut Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Sørlandet2 Svart 5.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2024 Jeg fikk just over-madrass til min Uttern D77. For beregning av pris så er de største målene som styrende for pris, 245x178 og 7cm tykkelse. Det kom på 4880 med moms. Ble greit. Synes ikke det var gal pris heller. Lavert av Hansen Protection avdeling Kristiansand. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 5.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2024 Du kan også høre med disse: ByStene.no - Skreddersydde puter, madrasser og tepper Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 5.Januar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2024 30 minutes ago, Worry II said: Du kan også høre med disse: ByStene.no - Skreddersydde puter, madrasser og tepper Har sendt dem forespørsel Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Blouberg Svart 5.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2024 God erfaring med disse, holder til på Strømmen https://www.madrasseksperten.no/product-category/madrasser/spesialmal/ Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
mons Svart 5.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2024 Første bygget på venstre side når du kjører gamleveien opp til Mjåvann kutter madrasser og syr trekk. Tror det heter Svendsen. Sitér dette innlegget Mons Link to post
-morten- Svart 6.Januar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2024 15 hours ago, mons said: Første bygget på venstre side når du kjører gamleveien opp til Mjåvann kutter madrasser og syr trekk. Tror det heter Svendsen. Ikke alle her på forumet bor sør for Sinsen!! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Brigg Svart 6.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2024 Det enkleste er vel om det er noen som har maler som passer i din båt. Dette vil typisk være de som leverer til båtprodusenten. Jeg kjøpte formsydd overmadrass til Viksund 340 fra Porolon (tror jeg de heter) utenfor Ålesund. De hadde tidligere levert slike til Viksund. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
-morten- Svart 6.Januar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2024 1 hour ago, Brigg said: Det enkleste er vel om det er noen som har maler som passer i din båt. Dette vil typisk være de som leverer til båtprodusenten. Jeg kjøpte formsydd overmadrass til Viksund 340 fra Porolon (tror jeg de heter) utenfor Ålesund. De hadde tidligere levert slike til Viksund. Takk for tipset Brigg! har fått tilbakemelding fra Stene, de skulle undersøke om de hadde målene. Skal høre med Prolon Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Sørlandet2 Svart 6.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2024 Ser ut som du har funnet det du trenger. Ellers er dette hjemmesiden til Hansen Protection https://kalesjer.no/madrasser.html Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 6.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2024 Svane leverer formtilpasset. Gjorde i alle fall for mange år siden da jeg solgte møbler. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
mons Svart 6.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2024 Heldigvis bor ikke alle sør for Sinsen - det hadde blitt for trangt i Snøværet ;-) Trodde det var forummedlem Morten i Vågsbygd noen kilometer fra forhandleren.. Sitér dette innlegget Mons Link to post
-morten- Svart 6.Januar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2024 1 hour ago, mons said: Heldigvis bor ikke alle sør for Sinsen - det hadde blitt for trangt i Snøværet ;-) Trodde det var forummedlem Morten i Vågsbygd noen kilometer fra forhandleren.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
spiir Svart 7.Januar.2024 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2024 Hvis du holder til sør for Sinsen :), så har jeg fått tilpasset flere madrasser etter papirmaler fra sengemakeriet i Tønsberg. https://seng.no. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.