Jump to content

Hvor skaffe formtilpasset overmadrass?


-morten-

Recommended Posts

Hei tenkte å undersøke litt hvor man kan skaffe en formsydd overmadrass til lugaren for min Askeladden C75 Center Cabin.  Den har litt merkelig fassong da selve liggeplassen er på skrå men med et veldig stort område bak toalettrommet.

 

Noen andre her med Askeladden, eller som har skaffet dere tilpasset overmadrass?   Har kontaktet Stene.  Noen som vet ca pris på en sånn?  kunne jo kjøpt en vanlig dobbelmadrass og justert, men den vil bli for liten både i bredde og lengde og vil ikke se bra ut

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Jeg fikk just over-madrass til min Uttern D77. For beregning av pris så er de største målene som styrende for pris, 245x178 og 7cm tykkelse. Det kom på 4880 med moms. Ble greit. Synes ikke det var gal pris heller. 
 

Lavert av Hansen Protection avdeling Kristiansand. 

Link to post
Share on other sites

15 hours ago, mons said:

Første bygget på venstre side når du kjører gamleveien opp til Mjåvann kutter madrasser og syr trekk. Tror det heter Svendsen.

Ikke alle her på forumet bor sør for Sinsen!! :lol:

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Det enkleste er vel om det er noen som har maler som passer i din båt. Dette vil typisk være de som leverer til båtprodusenten. 
 

Jeg kjøpte formsydd overmadrass til Viksund 340 fra Porolon (tror jeg de heter) utenfor Ålesund. De hadde tidligere levert slike til Viksund. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Brigg said:

Det enkleste er vel om det er noen som har maler som passer i din båt. Dette vil typisk være de som leverer til båtprodusenten. 
 

Jeg kjøpte formsydd overmadrass til Viksund 340 fra Porolon (tror jeg de heter) utenfor Ålesund. De hadde tidligere levert slike til Viksund. 

Takk for tipset Brigg! har fått tilbakemelding fra Stene, de skulle undersøke om de hadde målene.

Skal høre med Prolon

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Svane leverer formtilpasset. Gjorde i alle fall for mange år siden da jeg solgte møbler.

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, mons said:

Heldigvis bor ikke alle sør for Sinsen - det hadde blitt for trangt i Snøværet ;-)

Trodde det var forummedlem Morten i Vågsbygd noen kilometer fra forhandleren..

 

:thumbsup:

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...