Jump to content

Noen som er kjendt på Frøya-Remmingen


-morten-

Recommended Posts

Hei om jeg skal gå til Mausen er det en mulighet til å gå inn om svellingen og gå vest for Remmingen med en 24 foter?  teoretisk sett om man er forsiktig, men kan jo være lokale forhold som gjør at det ikke er så lurt!  Fra Mausen og utover til Sula er jeg kjendt. Hadde virka litt lunere og mindre åpent strekk, samt utfordring navigasjonsmessig. Har ofte opplevd at leder som ser veldig triccy ut på kartet oppleves helt uproblematisk i virkeligheten om man har lokalkunskap.

Frøya.PNG

Remmingen1.PNG

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke gått der, men ut fra kart og flyfoto ser det ut som om det er mulig. Men om du sparer noe særlig med åpent farvann på tur ut til Mausen er jeg usikker på. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

11 hours ago, Brigg said:

Jeg har ikke gått der, men ut fra kart og flyfoto ser det ut som om det er mulig. Men om du sparer noe særlig med åpent farvann på tur ut til Mausen er jeg usikker på. 

Nei bare virker mer åpent utenfor Mannholman om det står på fra N-NV som det somregel gjør på sommern her. Virka som ei spennende lei!  rekner med de RIB gutta går der!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

12 minutes ago, Førstefender said:

En sånn båt med påhenger stikker vel ikke noe spesielt dypt? ser uproblematisk ut på flyfoto.

Strømmer og lokale ulumskheter vises ikke på kart! Vi har 2-2,5m flo og fjære her! dypgang er ikke problemet!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...