larole Startet 28.Januar Del på Facebook Startet 28.Januar Jeg har en slik ombord, som jeg aldri bruker. Ønsker derfor å selge den, men har inge anelse om hva den er verdt. Noen som har peiling? Den fungerer helt fint. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.Januar Del på Facebook Svart 28.Januar 1000,- er mitt estimat. Mange av disse som har sprukket i platetoppen, så sikkert noen som ønsker å bytte den. Sitér dette innlegget Link to post
larole Svart 28.Januar Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar Takk. Sitér dette innlegget Link to post
EvenEB Svart 28.Januar Del på Facebook Svart 28.Januar Tipper du får mer enn det. Jeg solgte nettop en wallas 900 (Vanlige kokeplater) i ukjent tilstand for 750kr + frakt. Den ble solgt samme dag som den ble lagt ut. Vil tro en funksjonstestet wallas 1000 bør gå for minst det dobbelte. Hvis du tenker at du noen gang skal selge båten ville jeg nok heller latt den stå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.