Eika Svart 10.April Link til dette innlegget Svart 10.April Selv ikke med turbo blir det 50hk i en 9.9 Men at den jolla går godt, det er det ikke tvil om https://vm.tiktok.com/ZNdNasC8e/ Sitér dette innlegget Link to post
Boatyboy1 Svart 10.April Link til dette innlegget Svart 10.April Steihy skrev On 10.4.2025 at 6.53: Trådstarter Terhimicrofun9.9 var aktiv med litt springende spørsmål om slepejolle til seilbåt i juli 22. Han var da 14 år. Boatyboy1 som løfter denne tråden nå, 1 år etter siste innlegg, har også Tehri mic. Kan selvsagt være tilfeldig, og grunnen til at de er interessert i samme tema. 14 åringer kan vel ha seilbåt med slepejolle, og 14 åringer har lov å stille litt springende spørsmål. Men litt spesielt. Jeg inviterte boatyboys til å presentere seg i tråden der de vil ønskes velkommen på forumet, for å oppklare evt. misforståelser. Om ikke det kommer noen, kan det virke som at Terhimicrofun9.9 og Boatyboys er et og samme troll. Vis hele sitatet Hei det stemmer at vi har tulla litt, men ingen av oss er Micro fun, det er bare en båt vi har overtatt i senere tid. Vi er bare to kompiser som elsker båt B-) Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 10.April Link til dette innlegget Svart 10.April Ok. Men dersom dere vil være her, og være velkomne - slutt med tullet. Folk bruker tid på å svare seriøst. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Boatyboy1 Svart 10.April Link til dette innlegget Svart 10.April Boatyboy2 skrev On 9.4.2025 at 20.59: Jeg trimmet en 5hk Tohatsu til 37 hk en gang. Så fullt mulig vil jeg si. Vis hele sitatet Ja, den gode gamle «5hk tohatsu» ja, den hadde jeg nesten glemt! Det var tider det :-D Sitér dette innlegget Link to post
Boatyboy1 Svart 10.April Link til dette innlegget Svart 10.April dieselfan skrev On 9.4.2025 at 21.17: Det er 363 hester i litereffekt. Hvordan målte du effekten? Vis hele sitatet Dette er mange år siden, men jeg kan forklare hvordan man gjør det mest nøyaktig : kraft x vei /sek 37x75 kilopomdmeter / sek =2775. Skjønner? Vi hang opp trinser i trær å prøvde med forskjellige vekter i mellom motoren og treet rett og slett. Dette var i gamle dager. Husker Chevrolet en til boatyboy2 sto å jukka med tohatsuen bak på planet. Haha. Good times. Uansett, dette var noe fryktelige hjemmebygde saker, jeg tror dem gikk på etanol også, og det var heller ikke 100% tohatsu. Dette var et prosjekt som gikk i stykker etter kun noen timer med hard kjøring, anbefales ikke! Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 10.April Link til dette innlegget Svart 10.April Steihy skrev On 10.4.2025 at 7.14: dersom dere vil være her, og være velkomne - slutt med tullet. Folk bruker tid på å svare seriøst. Vis hele sitatet Du er ikke alene om å mene dette. Er veldig glad for at du gjør det du gjør. Er trygg på at du gagner Forumet når du følger med på slikt. Takk Sitér dette innlegget Link to post
Moderator Svart 10.April Link til dette innlegget Svart 10.April @Boatyboy1 og @Boatyboy2. Vi har drevet dette forumet i 23 år og har erfart det meste. Begrensede mengder med spøk er ok, men ikke dersom det fører til at andre medlemmer kaster bort tid på å svare eller de som stiller spørsmål blir bevisst villedet av gale svar. Dere er velkomne til å delta på baatplassen, men ikke driv det for langt.. Sitér dette innlegget Link to post
Boatyboy1 Svart 10.April Link til dette innlegget Svart 10.April Moderator skrev On 10.4.2025 at 10.49: @Boatyboy1 og @Boatyboy2. Vi har drevet dette forumet i 23 år og har erfart det meste. Begrensede mengder med spøk er ok, men ikke dersom det fører til at andre medlemmer kaster bort tid på å svare eller de som stiller spørsmål blir bevisst villedet av gale svar. Dere er velkomne til å delta på baatplassen, men ikke driv det for langt.. Vis hele sitatet ok kaptein beklager, ønsker deg en god kveld videre :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.