burger Startet 1.Februar.2024 Link til dette innlegget Startet 1.Februar.2024 Hvordan har dere gjort dette. Sleipner skal ha visstnok kun hydraulikkolje og volvo skal ha atf olje (ikke hydraulikkolje). Antagelig går begge deler greit men litt spesielt. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 1.Februar.2024 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2024 Utfordringen er vel kanskje i første omgang viskositeten. Hydraulikkolja som Sleipner bruker er rimelig tynn, husker ikke viskositeten i farta. Hvis det er stort avvik mellom det Volvo og Sleipner foreskriver hadde jeg vel funnet meg ei olje som ligger midt mellom. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
burger Svart 2.Februar.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2024 Det går på at tetningene til sleipner ikke tåler atf olje visstnok. Grunnen til at volvo skal ha atf er uviss for min del Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.