Kåiem Startet 4.Februar Del på Facebook Startet 4.Februar Hei. Vi kikker litt etter ny båt og da ser vi på nb som et alternativ. Ifølge google har 840 en totallengde på 975, mens 870 har total lengde på 925. Er det tilfelle at 840 er lengre? Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 4.Februar Del på Facebook Svart 4.Februar Tror det er litt ulike mål ute og går her siden begge båtene i varierende grad ble levert med fastmontert badeplattform og nebb. Jeg har hatt begge og synes de oppleves som veldig like inni. 870 har noe større akterdekk mens 840 har dør til stikkabin. Den største forskjellen er som du sikkert vet på skroget der 870 har noe mer kjøl. 840 fås jo også med drev og/eller flybridge. Personlig vil jeg foretrekke 870 og i alle fall sikret meg utestyring om jeg gikk for 840 som ofte mangler det. Sitér dette innlegget Link to post
Kåiem Svart 5.Februar Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar Takk for godt svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.