Tore B Startet 8.Februar Del på Facebook Startet 8.Februar Hei, går ut fra at dette er noe lureri, flere som har fått den? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 8.Februar Del på Facebook Svart 8.Februar Emails threatening to delete Garmin account - scam? - Garmin Connect Mobile iOS - Mobile Apps & Web - Garmin Forums ja. Forsåvidt første treff på google. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Code0 Svart 8.Februar Del på Facebook Svart 8.Februar Gå på Garmins hjemmeside og se om du finner tilsvarende der. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 8.Februar Del på Facebook Svart 8.Februar Tore B skrev for 4 timer siden: Hei, går ut fra at dette er noe lureri, Avsender av mailen sier mye. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Taskeladden Svart 8.Februar Del på Facebook Svart 8.Februar som jeg skrev, ja. svindel. første treff på google, med link til garmins sider der de advarer mot svindelen. Så igjen, ja. svindel. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Code0 Svart 9.Februar Del på Facebook Svart 9.Februar Taskeladden skrev 41 minutter siden: svindel. …håper ikke alle føler de trenger legge ut alle scam mails de får. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 12.Februar Del på Facebook Svart 12.Februar Bedre å spørre hvis man er usikker, ikke alle er like gode på digitale verktøy. Det er dessverre svindelforsøk i øst og vest og verre ser det ut til å bli.. Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 13.Februar Del på Facebook Svart 13.Februar De fleste e-postvisere har muligheten for å vise fullstendig adresse til avsender. Det er et greit sted å starte for å sjekke ektheten av slike henvendelser. Hold musepeker over avsenderadressen, klikk på avsenderadressen eller tilsvarende. For noen dager siden fikk jeg en tilsvarende fra Dockspot. Når avsender var @dockspot.com var det jo ærlig nok. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Eika Svart 13.Februar Del på Facebook Svart 13.Februar Code0 skrev On 9.2.2024 at 1.04: …håper ikke alle føler de trenger legge ut alle scam mails de får. Vil du ikke høre om alle de gangene jeg har vunnet flere millioner dollar på lotterier jeg aldri har vært med på ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.