Sportsmann 14 (2 Startet 15.Februar Del på Facebook Startet 15.Februar Heisann! Har som nevnt i oversrkriften en Volvo Penta AQ130 med sjøvannskjøling. Det fulgte med en varmeveksler løst da jeg kjøpte båten. Vet ikke hva slags type det er, men den er sylinderformet og avlang, og minner om de som Martec fører. Tenker det vil være et morsomt prosjekt å montere den ila våren med en elektrisk sirkulasjonspumpe. Noen som vet hva slags kapasitet det bør være på pumpa. Ser at det mulig å en Johnson-pumpe på 15L, 18,5L og 20. Men hva kan være riktig å benytte her, tro? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 15.Februar Del på Facebook Svart 15.Februar Sportsmann 14 (2 skrev for 8 timer siden: Ser at det mulig å en Johnson-pumpe på 15L, 18,5L og 20. Men hva kan være riktig å benytte her, tro? Disse kapasitetene du oppgir høres typisk ut som trykkfalls pumper og det vil du ikke ha til dette prosjektet. Her har du noen pumper jeg tror er egnet til formålet https://www.skruvat.no/Ekstra-vannpumpe-P1811472.aspx Sitér dette innlegget Link to post
pappa_wolf Svart 15.Februar Del på Facebook Svart 15.Februar Hvorfor ikke koble den i serie med den du har? Da har du en mekanisk pumpe og etter hva jeg kan skjønne mer enn nok kjøling. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.